راموس :" نقش یونایتد در انگلیس مثل نقش رئال در اسپانیاست "
 
    


  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به کانون هواداران رونالدو و رئال مادرید خوش آمدید . لطفا به تمام قسمت های وب سر بزنید و با نظرات خود ما را یاری کنید. باتشکر : مدیریت سایت

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

لوگو سایت

نقل و انتقالات

ورودی

دنیل کارواخال از لورکوززن

کاسمیرو از سائو پائولو

آنجلوتی «پی اس جی«

گرت بیل از تاتنهام *

وین رونی از منچستر یونایتد*


خروجی

کاروالیو به موناکو

اسین به چلسی

هیگواین به آرسنال


* = احتمالی


راموس :" نقش یونایتد در انگلیس مثل نقش رئال در اسپانیاست "

 روزنامه انگلیسی گاردین در آستانه بازی مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ میان رئال و یونایتد ، مصاحبه ای اختصاصی با سرجیو راموس داشت که نگاهی به دوران فوتبالش انجام شد و در مورد بازی دو تیم صحبت شد . 

بازیکن کاماسی در مورد بازی با یونایتد گفت :"دوست دارم که مقابل منچستر بی کنم . آنها در لیگ انگلیس نقش رئال مادرید را در اسپانیا دارند : ارزشها ، فلسفه ، تاریخچه و ... که دارند همیشه ایده ال هایی را منتقل می کند که در بازیکنان معرفی می شود . سخت است که بتوان تاثیر دو تیم را کشف کرد . البته ترجیح می دادم که به جای یونایتد با تیم گمنام تری بازی کنیم . اما لیگ انگلیس را دوست دارم . " 
البته علاقه او به لیگ انگلیس باعث نمی شود که بخواهد برنابئو را ترک کند :" وقتی مشکلی وجود داشته باشد بحث هایی مطرح می شوند اما من پیشنهاداتی از ایتالیایا و داشتم که همیشه به پدرم گفتم که در جای درستی هستم و با سری رو به بالا در این تیم حرکت می کنم . آرزویم ماندن در رئال مادرید است . البته لیگ انگلیس هم جذاب است . این تجربه ای جدید با دوستانی جدید می تواند باشد ، دوستانی که همیشه در مورد این تورنمنت خوب گفته اند . پدرم دیدن بازیهای یونایتد را دوست داشت اما تردیدی نیست ، خانواده ام هوادار سویا و رئال مادرید هستند . " 
رویای دهمین چمپیونزلیگ هم ذهن راموس را مشغول کرده است :" نمی گویم که این یک وسواس روحی است . مدتهاست که آن را نبردیم و مدام حرف از دهمین ، دهمین ، دهمین و ... زده می شود . ما خودمان اولین کسانی هستیم که می خواهیم آن را ببریم اما می دانیم که چه قدر مشکل است . یک اشتباه تو را اوت می کند . البته مشخص است که هدف ما والاست و می خواهیم در فینال ومبلی حاضر باشیم . " وی در مورد این که ایا دوباره در رئال پنالتی خواهد زد یا خیر هم گفت :" البته که بله ... شاید هم نه . باید دید که چه می شود . " 
راموس در مورد فن پرسی و رونی گفت :" فن پرسی در فرم خوبی است ، در بهترین فرمش در سالهای اخیر . سریع است ، خوب با توپ حرکت می کند و ... یک آزار دائمی است . رونی شخصیت دیگری دارد . سخت تلاش می کند ، فوتبال فیزیکی را دوست دارد و او را ترجیح می دهم . البته من عاشق چنین نبردهایی با مهاجمان هستند . مهار رونی به خاطر حرکش مشکل است . سخت است که بتوان فضای حرکتش را کشف کرد . باید با هافبک ها در ارتباط بود چرا که گاهی به میانه زمین می رود . نمی شود او را تعقیب کرد چرا که فضای پشت ما خالی می ماند . البته مهاجمان دیگری هم هستند . چیچاریتو نیم ساعت بازی می کند و دو ، سه گل می زند . " 
وی در مورد شرایط رختکن و التیام اختلافات با مورینیو گفت :" امیدواریم که در رئال ادامه دهد . البته این تصمیم خودش است . مربی بزرگی است . خوش شانسیم که او را داریم اما خودش تصمیم گیرنده است . همه اتفاقاتی که افتاده بیشتر مسئله نقل قول ها از رختکن است تا آن چه که واقعا اتفاقا می افتد . من برنامه های فوتبالی و تاک شو ها را نمی بینم . فقط به رادیو گوش می دهم یا گاهی روزنامه ها را می خوانم . " 
راموس در مورد شرایط تیم ملی اسپانیا و پنالتی چیپش به پرتغال گفت :" این یکی از لحظات خاص دوران فوتبالم بود . فشار ، مسئولیت پذیری ، اتفاقات چمپیونزلیگ و .... اما هیچ استرسی مرا آزار نداد . به برادرم در خانه گفتم که وقتی چیپ می زدم ، چهره او را می دیدم . دل بوسکه به من گفته بود که جرئت چیپ زدن ندارم و وقتی این کار را کردم فکر می کرد دیوانه شده ام . اما تصمیم خوبی بود چرا که دروازه بان انتظارش را نداشت . فقط ناواس و آلبیول می دانستند که قرار است این گونه پنالتی بزنم . " 
سرجیو راموس در مورد بهترین لحظات دوران فوتبالش گفت :" شاید اولین یورویی که بردم . اسپانیا مدتها بود که چیزی نمی برد . در رئال دیگر یک آدم عادی نبودم . سفر در سرتاسر کشور برایم لذت بخش بود . به مردم کمک کردیم تا لحظاتی مشکلاتشان را فراموش کنند . این فوق العاده است اما یک مسئولیت هم هست . به قدرت خود در جامعه باور داریم . باید جای اشتباه خود را کم کنیم . مردم همیشه انتظار بردن از ما را دارند اما نباید فراموش کرد که بردن مشکل است . نمی شود که چهار ، پنج ، شش سال همه چیز را ببری . "
وی در مورد روابط با ملی پوشان بارسا پس از الکلاسیکوها گفت :" مسائل زیادی به وجود آمد اما دل بوسکه به خوبی آن را کنترل کرد . پس از حل اختلافات دیگر مسئله ای وجود نداشت . من و پیکه اختلافاتی داشتیم اما حالا روابط ما خوب است . رفاقت عمیق نیست اما دوستی حرفه ایست . قرار است که سالی سه ، چهار بار کنار هم باشیم و باید این شرایط را کنترل کنیم . پیکه گفت که باید از بچه بازی دست برداریم و نباید حرفه ای گری را فراموش کنیم . ما دو بازیکن بزرگ هستیم که به یکدیگر نیاز داریم . " 
راموس در تمجید از دل بوسکه گفت :" او خیلی نزدیک است ، به خوبی روابط برقرار می کند و مثل کاپلو یا مورینیو فشار وارد نمی کند ، انها سبک دیگری دارند . مربیان معمولا از من به عنوان یک آچار فرانسه استفاده می کنند اما مشکلی است . حالا در پست دفاع وسط راحت هستم . ارسال می کنم ، سازمانده می کنم و ... در تیمی نظیر رئال باید سریع پیشرفت کنی اما پختگی احساسی نیز مهم است . هر درس در این جا به اندازه سه درس در جایی دیگر می ارزد . "


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,        بازديد :              


  مطالب گذشته
Wellcome
عصبانیت سران باشگاه لیورپول از خبر های پیوستن سوارز به رئال
رئال و انجام 8 بازی دوستانه پیش از آغاز فصل
سرگرمی
نیمار : امیدوارم به کاسیاس گل بزنم . گل زدن به او افتخار بزرگی است .
پائولینیو : رئال با من صحبت نکرده .
کاسیاس : این اسپانیا فراموش نمی شود
گالری عکس های ایسکو با کیفیت بالا
صعود اسپانیا در ضربات پنالتی
ماشاا... همشون مثل هم اند
سوارز با رئال به توافق رسید
رئال بالاخره به گرت بیل پیشنهاد رسمی داد
واران بهترین مدافع ، سلطان بهترین مهاجم و گرت بیل بهترین هافبک دنیا
پرز خطاب به آنجلوتی : قهرمانی اروپایی می خواهیم
تورس و کاپیتان در ترکیب اصلی ماتادور ها
مقایسه ی من و مورینیو اشتباه است
کاسیاس : رفتار مورینیو مرا به گریه انداخت
بازدید آنجلوتی از امکانات رئال
زیدان و کلمنت دستیاران جدید آنجلوتی
آنجلوتی : فصل شادی را برای رئال رغم خواهم زد
عکس های مراسم معارفه ی آنجلوتی
عکس های سلطان در اندونزی
فوتبال سفیر چین با کودکان چین .
آنجلوتی پنجمین ایتالیایی تاریخ رئال .
بدنسازی مورچه اتمی

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

نظر سنجی و آمار وبلاگ
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 139849
تعداد مطالب : 395
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


بنر وبلاگ ما
'

بزرگترين وب هواداران رونالدو

باقرار دادن کد بالا در وبلاگ خود از ساکر سیــــــتی حمایت کنید